6 травня - 2 клас

                                                       

                           Добрий день, мої любі діти!
Мої красуні та красунчики! 
ЯДС
МІЙ СВІТ.    

Для виконання завдань підготуй:

таймер;
порожню пляшку з-під шампуню, гелю для душу чи рідкого мила тощо, кольоровий папір, клей, ножиці.

1.

Завдання за бажанням
                         За 2 хвилини запам'ятай пари слів.
Запиши не підглядаючи пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.
Встанови таймер на 2 хвилини. Вмикай! Починаємо!

Африка — спека
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара

Вимкни таймер! 

Перевір, чи правильно складено пари.
Порахуй кількість правильних пар.

Якщо хочеш, можеш завтра виконати завдання ще раз. Побачиш — вийде краще!

            РЯТУЄМО ЗЕМЛЮ ВІД СМІТТЯ


2.    Прочитай комікс у підручнику на с.113.

                      Що треба робити, аби врятувати Землю від сміття?
         Пригадай, яке ще сміття треба здавати окремо. Чому?
 Виконай завдання  робочого зошита на с. 59 — дізнайся правило, виконуючи яке можна врятувати Землю.


 ЩО ЗАСМУЧУЄ ТВАРИН?
3.Відкрий підручник на с. 111 (завдання 1,  2), роздивися фото тієї черепахи.
       4. Подивись ролик про дівчинку, яка переймається проблемами довкілля.
                          ЖИВЕМО У СТИЛІ "ЕКО"

5.

Зараз багато говорять про життя у стилі "еко". А ти знаєш, як це?
    Відкрий підручник на с.112 (завдання 4) — прочитай поради української екоблогерки, які може втілити вже сьогодні кожен, хто дбає про збереження чистоти нашої планети.
                                 Які з цих порад ти вже втілюєш?
         Для того, щоб дбати про нашу планету, треба дбайливо ставитися до сміття. 
Якщо всі зошити, які ми списали за рік, здати на макулатуру, то можна зберегти життя дереву. А з перероблених жуйок, наприклад, зробили кросівки. Не віриш? Дивись відео!
6. Продовж життя пляшок від шампунів чи гелів для душу, виготовивши з них акторів для лялькового театру.
Роздивись фото у завданні 6 на с. 112 підручника — розберись, як діяти.   Поміркуй, яку виставу покажеш рідним, які ляльки-актори тобі потрібні у завданні 7.

                                         Укр.мова

Літературне читання.   Діагностична робота.

                                      Читання вголос.




Коментарі