19 травня - 2 клас


                                                              

                 Добрий день, мої любі діти!

              Мої красуні та красунчики! 

                      Мистецтво

Міжнародний день вишиванки. 


Попрацюй з відеоуроком за посиланням
Можеш скористатися шаблоном вишиванки та створити свою. 

А можна зробити цікаву "живу" вишиванку.  Подивись відео:
                                     

                                                   
                                                            

Укр. мова

Діагностична робота
Диктант 
Травень
Спочатку пригадайте!
 Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф:

А тепер головне:



Математика (с. 135-136)

Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.



1.  Виконай усно № 1 на с. 135.
2.  Вправа "Продовж речення":

При множенні будь-якого числа на 1 отримуємо...

При множенні будь-якого числа на 0 отримуємо...

При діленні будь-якого числа на 1 отримуємо...


            

3. Переглянь відео - виконай всі завдання. 

                                                  

Пояснення до відео 

 № 4 на с. 136 - скористайся планом розв`язання та короткою умовою

План розв’язування
1) Скільки чашок поставили в піч?
2) Скільки тарілок поставили в піч?
3) Скільки всього виробів поставили в піч?
Не забудь записати вираз.

 № 5 на с. 136
Міркуємо так:
Р = 3 см + 3 см + 2 см = 8 см – периметр трикутника
8 см — це 4 сторони по ? см
8 : 4 = 2 (см) – довжина сторони квадрата
Накресли квадрат зі стороною 2 см

Домашнє завдання:

Вивчи та запам`ятай!
                                                 
 Виконай письмово № 7 на с. 136

Скористайся планом розв*язання та короткою умовою


План розв’язування
1) Скільки кущів троянд посадили?
2) Скільки було малих клумб?
Не забудь записати вираз.

Виконай письмово № 8 на с. 136.


ЯДС
                                                   ПЛАНУЄМО ЛІТО                          

Виконай завдання 4-7 у підручнику на с. 118.

                                 
Запиши плани в робочому зошиті на с. 61, завдання 1 і 2.
  

Коментарі