18 травня - 2 клас

                                                                

                                     Добрий день, мої любі діти!
                                               Мої красуні та красунчики! 

Укр. мова

Час вигадувати


Для роботи потрібні:
аркуші паперу;
ручка, кольорові олівці (крейдочки, фломастери);
старі журнали, листівки, рекламні брошури, обкладинки старих зошитів;
клей.

Відкрий підручник на с. 116 і скористайся запитаннями-підказками.

 Сплануй, про що писатимеш: можна обрати один чи кілька пунктів із запропонованих.

 

Запиши у робочий зошит відповідь на запитання так, щоб вона й без нього сприймалася як повноцінне речення.

Порівняй:

Чого я хочу навчитися цього літа?
1. Малювати коня.
2. Цього літа я хочу навчитися малювати коня.


                    Якщо ти пишеш відповіді на кілька запитань, прослідкуй, 

щоб вони були пов'язані між собою і не мали однакових слів.

  1. Уважно прочитай кожне слово. Чи всі літери написані?
  2. Перевір, чи правильно перенесені слова з рядочка на рядочок.
  3. Переконайся, що наприкінці кожного речення стоїть потрібний знак: крапка, знак оклику чи знак питання.
  4. Перевір, чи написані з великої літери перші слова кожного речення.
  5. Перевір, чи написані з великої літери власні назви.
Якщо виправлень забагато, то можеш переписати текст начисто.

Створи колаж

Збери старі журнали, листівки, рекламні брошури, обкладинки старих зошитів. Виріж із них те, що зможе прикрасити твою сторінку про літо 

(Що ти чекаєш від літа?).


Напиши на аркушах речення і теж виріж.


Розташуй усі елементи колажу на сторінці. 

Спробуй декілька різних варіантів та обери той, який тобі подобається найбільше.


Охайно приклей усе та помилуйся своєю роботою.

Наприклад:




Математика (с. 133-135)

Тема. Множення та ділення з одиницею та нулем. 
           Розв`язування задач із запитанням "На скільки..."
           Ділення рівних чисел.

 Завдання на повторення

1. Пригадай, як дізнатися у скільки разів одне число більше чи менше за інше?
Скільки кілограмів у 1 центнері?
Ознайомлення з множенням та діленням з одиницею і нулем.

2. Переглянь телеурок з поясненням та усно виконуй всі завдання.






Вивчи та запам`ятай!
3. Перевірте себе! Виконай інтерактивне завдання

Закріплення вивченого матеріалу.
4. Виконай усно № 1,  № 2  на с. 133

5. Виконай письмово № 4 , № 9   на с. 134

6. Виконай письмово № 3 на с. 135
Скористайся планом розв`язання та короткою умовою
                   
 План розв’язування
1) Скільки цеглин укладав перший муляр за хвилину?
2) Скільки цеглин укладав перший муляр за хвилину?
3) На скільки цеглин менше укладав другий муляр за хвилину?

Перевір вираз: 54 : 6 – 35 : 5

Домашнє завдання:
№ 7 на с. 135,   № 8 на с. 134. 


ЯДС

                                   ПРИГАДАЙ ПРОЧИТАНІ ТВОРИ
Відкрий підручник на с. 120 і виконай завдання 1.

ПОПРАЦЮЙ З КАЛЕНДАРЕМ

 

Виконай завдання 2 і 3 у підручнику на с. 121.
 Ти можеш записати обчислення  на окремому аркуші.
  ВИЗНАЧ ОЗНАКИ ЛІТА
Виконай завдання 4 у підручнику на с. 121.

 РОЗКАЖИ ПРО ТРАДИЦІЇ   

Виконай завдання 5 на с. 121 підручника.
Подивись відео про те, як святкують День Незалежності в різних країнах.

                                   

Коментарі