
Добрий день, мої любі діти!
Мої красуні та красунчики!
Математика (с. 128-130)
Тема. Таблиця ділення на 9.
Завдання на повторення:
1. Виконай інтерактивне завдання та повтори множення числа 9 за посиланням
2. Пригадай правило. Як дізнатися у скільки разів одне число менше чи більше за інше?
3. Вивчи!!!
( Після відео у робочому зошиті повинні бути приклади № 3 с. 128, самост. робота, задача № 4 с. 129 та дом. завдання)
Підказка:
№ 7 на с. 129.
Скористайся планом розв*язання та короткою умовою
План розв’язування
1) Скільки писанок продали?
2) Скільки писанок було спочатку?
Не забудь записати вираз.
4. Виконай письмово № 8 на с. 129.
Математика (с.130 - 133)
Тема. Центнер.
Порівняння складених іменованих чисел.
Розв`язування задач.
Завдання на повторення
1. Виконай інтерактивне завдання та повтори множення і ділення чисел
2. Тренажер:
Ознайомлення з одиницею вимірювання маси - центнером.
3. Переглянь відеопояснення
Вивчи та запам*ятай!
4. Перевірте себе! Знайдіть пару - перетворіть кілограми у центнери. Виконайте інтерактивне завдання.
Закріплення вивченого матеріалу.
5. Виконай усно № 1 на с. 132.
6. Виконай письмово № 5 , № 8 на с. 133.
7. Виконай письмово № 2 на с. 129.Скористайся планом розв*язання та короткою умовою
1) Скільки чашок зробив учень?
2) Скільки всього чашок виліпили гончар та його учень?
3) У скільки разів більше чашок виліпив гончар, ніж його учень?
8. Працюємо над задачею письмово № 3 на с. 132
Скористайся планом розв*язання та короткою умовою
План розв’язування
1) Скільки центнерів ячменю посіяли?
2) На скільки центнерів більше посіяли гороху, ніж ячменю?
Підказка:
УСНО! Склали задачу про посів проса та гречки за виразом
16 : (16 – 8)
Посіяли 16 ц проса, а гречки — на 8 ц менше. У скільки разів більше посіяли
проса, ніж гречки?
Посіяли 16 ц проса, а гречки — на 8 ц менше. У скільки разів менше посіяли
гречки, ніж проса?

11. Пройди ТЕСТ
Коментарі
Дописати коментар