12 травня - 2 клас

      

                                     Добрий день, мої любі діти!
                                               Мої красуні та красунчики! 

Укр.мова  

1. Завдання 13 на с. 114 підручника — послухай аудіо, стеж за текстом.

Які емоції викликав у тебе вірш?
Поміркуй, навіщо слово "канікули" повторюється на початку аж 5 разів. Які ще слова роблять вірш радісним? 

Прочитай вірш уголос так, щоб відчувався твій радісний настрій.                     

2. Відшукай синоніми та антоніми


 Пригадай, що таке синоніми та антоніми.

 Виконай завдання 16 на с. 115 підручника і запиши слова парами в зошиті.

 

3. Пригадай, що таке службові слова.

Виконай завдання 18 на с. 115.

Дій за алгоритмом:
  1. Знайди в реченні коротке слово з однією, двома чи трьома літерами.
  2. Перевір, чи називає щось це слово.

    Наприклад: ми. Коротке слово, але не службове, бо називає осіб.

  3. Перевір, чи відповідає це слово на запитання.

    Наприклад: це. Коротке слово, але відповідає на запитання що?

  4. Перевір, чи з'єднує це слово інші слова або частини речення.

    Наприклад: у. Чи називає щось? Ні. 

                                          Чи відповідає на запитання? Ні.
                                          Чи з'єднує слова? Так: канікули у школі.

4. Працюємо над ребусами:

Розгадай ребуси ( словникові слова), запиши відповіді в зошит:











Свою роботу сфотографуй і надішли.


5. Пиши без помилок! Виконай усі завдання на с. 56 "Тренажера з правопису".
                                                   
      Математика

                                       Таблиця ділення на 8.

 Завдання на повторення:

1. Виконай інтерактивне завдання та повтори ділення вивчених чисел за посиланням

Яке зображення отримав/ла? Як називається ця квітка?

2. Виконай картку на повторення  усно.

 Можеш попрацювати в парі з сестричкою чи братиком, батьками.

3. Тренажери (приготуй кольорові смужки "Цеглинки LEGO"):




Пригадай правило, як знайти невідомий множник?


Пригадай порядок дій:

Виконай письмово у робочому зошиті. Олівцем визнач порядок дій.
8*7 - 24 : 8                           61 - 32 : 8
  50 - 30 : 5*8                      (100 - 36) : 8

 Виконай письмово № 6 на с. 122 (задача).
Скористайся планом розв`язання та короткою умовою
План розв’язування
1) Скільки імен залишилося розгадати?
2) Скіль­ки всього імен мультгероїв зашифровано у кросворді?
Не забудь записати вираз.

 Письмово № 3 на с. 124.
Скористайся планом у книжці та короткою умовою.

Якщо склав вираз, перевір(48 : 8) : (6 : 3)

Домашнє завдання.
Виконай письмово :
   - № 4  на с. 123,
   - подібну до попередньої задачі № 7 на с. 124    

Скористайся планом та короткою умовою.
План розв'язування
1) Скільки дециметрів стрічки витрачали на один костюм для першої вистави?
2) Скільки дециметрів стрічки витрачали на один костюм для другої вистави?
3) У скільки разів більше дециметрів стрічки витрачали на один костюм для першої вистави?

Перевір вираз: (24 : 6) : (8 : 4)

  

Чекаю фото робіт у Вайбері.


Коментарі