11 травня - 2 клас

      

                                     Добрий день, мої любі діти!
                                               Мої красуні та красунчики! 

ЯДС   

 Тема №1:    ПРИГАДАЙ ЗМІСТ ПРИГОДИ


1. Виконай онлайн-завдання.

2. Пригадай, хто з героїв твору сказав такі слова.
3. Відкрий підручник на с. 117 і виконай завдання 1. Спробуй виконати завдання усно!
4. Для того, щоб вплинути на своє майбутнє, треба добре знати себе. Перевіримо, наскільки добре ти себе знаєш.

ПЕРЕЛІК ПРИКМЕТНИКІВ

Я ПРО СЕБЕ

ІНШІ ПРО МЕНЕ

Веселий/весела

 

 

Відповідальний/відповідальна

 

 

Впевнений/впевнена

 

 

Гордий/горда

 

 

Дбайливий/дбайлива

 

 

Доброзичливий/доброзичлива

 

 

Дотепний/дотепна

 

 

Ерудований/ерудована

 

 

Замкнутий/замкнута

 

 

Мрійливий/мрійлива

 

 

Мудрий/мудра

 

 

Надійний/надійна

 

 

Організований/організована

 

 

Сором’язливий/сором’язлива

 

 

Товариський/товариська

 

 

Уважний/уважна

 

 

Щедрий/щедра

 

 

*Обери в таблиці 10 прикметників, які, на твою думку, характеризують тебе найточніше. Постав навпроти них "+" у колонці "Я про себе".

*Попроси матусю вибрати зі списку 10 прикметників, які, на її думку, найточніше характеризують тебе. Постав навпроти них "+" у колонці "Інші про мене".
*Чи легко було обрати прикметники, що характеризують тебе? Чому?
*Який ти можеш зробити висновок, дивлячись на таблицю?
5. Тепер на тебе чекає складніше завдання — це завдання 2 на с. 117 підручника.
6. Виконай завдання 3 у підручнику на с.117.

Тема №2: ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ ВАРТО ТРИМАТИ      В ТАЄМНИЦІ? 
                            Гімнастика для мозку - знайди всі числа від 1 до 36.

1. Послухай казку "Обережно: незнайомці!
Як гадаєш, чи правильно вчинила Світланка, коли допомогла бабусі?
Чи можна йти до незнайомця додому, навіть якщо він люб'язний і викликає довіру? Чому?
Чи спадало тобі на думку, що бабуся може виявитися чаклункою?
                   Що ти порадиш Світланці?
Чому щур вирішив допомогти Світланці?
Які риси характеру проявила дівчинка?

Висновок:

У казці незнайомка спочатку зображена привітною старенькою пані, а вже потім страшною чаклункою, щоб ти, як і Світланка, відразу не здогадався / не здогадалася про її лихі наміри. Насправді ті, хто мають погані наміри, уміють добре маскуватися, щоб викликати довіру дітей.

2. Визнач серед зображених людей тих, які можуть бути небезпечними.
3. Подивись мультфільм "Місія "Незнайомці"".
ПОДИВИСЬ ВІДЕО
Яких правил слід дотримуватися, спілкуючись із незнайомцями?
4. Виконай онлайн-завдання — поміркуй, яка інформація закодована на картинках — переконайся, що ти знаєш, про що не варто розповідати нікому.

Висновок:

У магазині, на дитячому майданчику, у транспорті поряд із тобою завжди є незнайомі люди. Вони, звісно, зайняті власними справами, але можуть чути все, що ти комусь розповідаєш. Дуже важливо, щоб ти усвідомлював/усвідомлювала: існує інформація, не призначена для чужих вух.

5. Щоб отримати допомогу, треба спочатку трохи заспокоїтися, навіть якщо дуже страшно та хочеться плакати. Назви свою проблему й поясни, якої допомоги потребуєш.

Висновок:

Насправді навколо нас більше дружніх і приязних людей. Якщо ти загубився/загубилася або потребуєш допомоги, обов'язково звертайся до дорослих, навіть незнайомих.
Найкраще — до поліцейських. А якщо їх поблизу немає, то до людей із дітьми або ж до охоронців чи продавців у магазині.


Математика

Пригадайте!!! 
("ставьте на паузу")

Задачу записати у зошит за зразком.


Виконати у робочому зошиті:














Коментарі