10 травня - 2 клас

                                                           

                                  Добрий день, мої любі діти!

   Мої красуні та красунчики! 
ЯДС
ЩО ВПЛИВАЄ НА НАШЕ ЗДОРОВ'Я

1.

Завдання для всієї родини  .
Виконайте вправу за інструкцією ( кожний виконує індивідуально).
  • Візьми серветку. Розгорни її.
  • Тепер склади її навпіл.
  • Відірви верхній лівий куток.
  • Склади серветку вдвоє, відірви нижній правий куток.
  • Склади серветку вдвоє, відірви нижній лівий куток.
  • Склади серветку вдвоє, відірви верхній правий куток серветки.
  • Склади серветку вдвоє, відірви правий нижній куток серветки.
  • Розгорни серветку.
Покажіть один одному, що у вас вийшло..

Усі ми різні, бачимо світ по-різному,   

тому що в кожного своя система цінностей, які так чи інакше впливають на наше здоров'я.

2. Переглянь відео та розкажи, як треба піклуватися про своє здоров'я:




3. Виконай завдання 1,  2 у підручнику на с. 115.

 ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗА СТОЛОМ

4. Подивись відео "Етикет. Правила поведінки за столом".

ВІТАМІННИЙ САЛАТ

5.   Щоб ти ріс здоровим, необхідно вживати достатню кількість вітамінів. Розглянь таблицю у підручнику на с. 116 (завдання 3).
6. Подивись мультфільм і дізнайся, які продукти смачні та корисні.
           
ПОДИВИСЬ ВІДЕО
7. У яких продуктах міститься багато вітамінів? 


Оформи відповідь у вигляді малюнка.
          Уважно розглянь зображену тарілку та опиши свій денний раціон.
Не  забувай про корисні продукти!

8. Приготуй багатющий на вітаміни салат. Дивись, як діяти, на відео:

                  Вітаміний салат з моркви та яблук                

Витаминный салат из моркови и яблок

яблуко – 1–2 шт.;
• майонез або сметана, йогуртовий соус – 4 ст. л.;
• ізюм – 0,5 ст.;
• морква – 3 шт.;
• цукор – 1 ч. л.;

Ізюм залити водою на 10 хв. Натерти яблуко та моркву. Все обережно перемішати. 


       
 9. Кожен із нас має піклуватися про власне здоров'я і відповідально ставитися до нього.
Виконай завдання 5 і 6 у підручнику на с. 116.


10.  Смішарики про здоров`я:


Укр.мова

                                     Діагностична робота. 

                                            Списування.


Фото роботи чекаю у Вайбері.

Пригадайте!





Математика

Тема.  Складання та розв`язування задач
Дії з іменованими числами.
                Приготуй  "Цеглинки LEGO"  - кольорові  смужки з картону для роботи з тренажерами. 
 Завдання на повторення:
1. Усно розв`яжи задачі, виконавши інтерактивне завдання за посиланням.

2. В
иконай обчислення, користуйся кольоровими  смужками "Цеглинки LEGO":


   Опрацювання нового матеріалу.
3.   Виконай письмово № 2 на с. 121 (задача).

Скористайся короткою умовою та планом розв*язання.

План 
1) Скільки дівчаток пішло до річки?
2) У скільки разів хлопчиків більше, ніж дівчаток, пішло до річки?
Не забудь записати вираз.

� Змінили запитання, щоб другою дією було додавання. На екскурсію до річки з учителем пішло 12 хлоп­чиків, а дівчаток — на 8 менше. Скільки всього дітей пішли до річки?


7. Усно склади задачу за першою схемою № 3 с. 121.

Закріплення матеріалу.

8. Виконай письмово № 4 на с. 121.
Починай так:
а:6+47, якщо а=36, 48, 24

Якщо а = 36,  то    а : 6 + 47 = 36 : 6 + 47 = ...
якщо   а = 48, ...


Домашнє завдання:
9. Виконай письмово № 7 на с. 122,  №4 на с.124.

 Дякую тобі за працю! 
Чекаю фото робіт у Вайбер.   

Коментарі